יציאה

    קביעת פגישת יעוץ







    מתיחת פנים וצוואר

    ניתוח מתיחת פנים וצוואר מיועד לשפר ולתקן את מראה הפנים. עם הזמן,  נוספים קמטים עמוקים, העור מאבד את גמישותו ונראים עודפי עור בצוואר ובלסתות. פגעי הזמן האלה גורמים למטופלים להיראות "מבוגרים יותר" למרות שהם מרגישים עדיין צעירים. פגעי הזמן אלו נגרמים מהשפעה גנטית, חשיפה לשמש, עישון, תזונה לא בריאה ועוד.

    ניתן לשלב ניתוח זה עם טיפולים אחרים בפנים כגון קילוף עור הפנים,  שאיבת שומן מהצוואר והזרקת חומרי מילוי והכול לפי הצורך ובהתאם למצב הפנים של המטופלים ורצונם.

    ייעוץ והכנה לפני הניתוח

    לפני הניתוח אני מקיים מספר פגישות ייעוץ עם המטופלים. 
    בפגישות אלו המטופלים מתארים את הרגשתם, רצונם וציפיותיהם מהניתוח. אני בודק את מבנה הפנים, מיקום ועומק הקמטים, מצב העור, ועודפי שומן ועור.  ואני ממליץ למטופלים את הניתוח המתאים ביותר ושישיג את התוצאה הרצויה עבורם.  כמו כן אני מתאר את הטיפולים המשלימים לניתוח, ומפרט את מהלך הניתוח והסיבוכים האפשריים. 

    כהכנה לפני הניתוח, המטופלים מקבלים הסבר על הבדיקות הרפואיות שהם צריכים לעשות ונותן להם הנחיות שיכינו אותם לקראת הניתוח. 

    הליך הניתוח

    ניתוח מתיחת פנים וצוואר מבוצע בבית-חולים בהרדמה כללית ואורך כ- 3-4 שעות. הניתוח מבוצע בשני שליש התחתון של הפנים ובצוואר. אני מקפיד שמראה הפנים של המטופלים ייראה טבעי ככל האפשר ולהימנע ממראה בובתי ו"מנותח". בניתוח עצמו ובהתאם למצב הפנים, אני עושה חתכים שעוברים באזור נסתר בשיער הרקה ובאזור הקדמי של האוזן. אני מפריד את עור הפנים ומותח את השרירים הרפויים, אני מסיר את עודפי העור ומשיב את העור והרקמות למיקומם. אני בוחר לבצע את החתכים באזורים כך שהצלקות הנשארות יהיו מזעריות וכמעט בלתי נראות.

    תוצאה רצויה לאחר הניתוח

    תוצאה רצויה מושגת כאשר עודפי העור והקמתים הוסרו ושעדיין מראה הפנים יהיה צעיר ורענן יותר ועם צלקות מזעריות ומוסתרות ככל שניתן. מניסיוני, אנשים שעברו ניתוח זה מרגישים טוב עם עצמם ומרוצים מהמראה הצעיר שלאחר הניתוח. מאוד חשוב שמראה הפנים יישאר טבעי כמו שהיה שלפני הניתוח ולהימנע ממראה בובתי "ומנותח".

    מהו משך הניתוח והאם נדרשים ימי אשפוז ?

    הניתוח אורך כ- 3-4 שעות; לאחר מכן, המנותח/ת שוהה בחדר מנוחה בלילה שלאחר הניתוח ומשתחרר/ת בדרך כלל ללא נקזים.

    מהם זמני החלמה לאחר הניתוח

    תקופת ההחלמה נמשכת כעשרה ימים שבמהלכם נספגים שטפי הדם והנפיחות יורדת בהדרגה עד לחזרה למסלול חיים רגילים. במשך זמן ההחלמה, המנותחים לא סובלים מכאבים אלא מרגישים חוסר נוחות.
    בזמן ההחלמה אני מקפיד על ביקורות תכופות וקשר טלפוני יום-יומי עם המנותחת. אני ממליץ למטופלים שלי על טיפולים קוסמטיים משלימים הניתנים ע"י הרופא המנתח וקוסמטיקאית רפואית על-מנת לשמר את תוצאות הניתוח.